Majesty

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
  • default color
  • black color
Home Stiri Sanatate „Caloriile negative” te ajută să slăbeşti

„Caloriile negative” te ajută să slăbeşti

Te-ai gândit vreodată că poţi slăbi consumând alimente cu „calorii negative”? Pe lista alimentelor care conţin „calorii negative” se regăsesc legume şi fructe, dar şi anumite condimente sau băuturi.


„Caloriile negative” sunt acele calorii care ard mai multă energie în timpul procesului de digestie decât numărul de calorii pe care le conţin chiar ele, ajutând astfel la diminuarea ţesutului adipos. Cu o alimentaţie bazată pe fructe şi legume care nu îngraşă, putem slăbi repede şi sănătos, deoarece îi oferim organismului cantitatea necesară de vitamine, minerale şi fibre. În plus, o alimentaţie bazată pe alimente cu „calorii negative” este o modalitate sigură de a elimina toxinele din organism, ca şi în cazul unei cure de detoxifiere.
Alimentele cu „calorii negative” conţin aproximativ 90% apă, foarte puţine proteine, o cantitate foarte mică de hidrocarbonaţi, foarte multe vitamine şi minerale şi zero grăsimi. Valoarea calorică variază între 25 şi 100 de calorii/ 100 de grame. Nutriţioniştii ne recomandă să le consumăm la mesele zilnice, în proporţie de 25%.

Legume
Pe lista legumelor ce conţin „calorii negative” se află: conopida, varza dulce, broccoli, ardeii graşi şi iuţi, castraveţii, roşiile, ridichiile negre, ridichiile de lună, mazărea, vinetele, sparanghelul, ţelina, sfecla, andivele, dovleceii, fasolea verde, morcovii, ceapa, prazul, usturoiul, spanacul şi salata verde. Aşadar, include în fiecare meniu cantităţi mici din aceste legume. Consumă înainte de fiecare masă o salată de crudităţi cu legume specifice zonei în care trăieşti.


Fructe
Fructele care conţin „calorii negative” sunt următoarele: ananasul, strugurii, piersicile, caisele, cireşele, vişinele, pepenii galbeni şi roşii, papaya, kiwi, mango, merele, perele, prunele, smochinele, zmeura, murele, căpşunii, coacăzele, afinele, portocalele, lămâile, mandarinele, clementinele şi grapefruit-ul. Fructele ce conţin „calorii negative” se consumă numai între mese, nu ca desert, deoarece conţin zaharuri superioare care sunt absorbite rapid. Totodată, evită amestecurile de fructe sau combină numai fructe din aceeaşi categorie. De exemplu: căpşuni + zmeură, portocale + lămâi + grapefruit.

Condimente şi mirodenii

Condimentele care conţin „calorii negative” sunt: menta, tarhonul, busuiocul, cuişoarele, anasonul, salvia, hreanul, piperul, scorţişoara, ienupărul, pătrunjelul, cimbrul şi mărarul. Ele au un rol important în alimentaţie deoarece ajută digestia, au acţiune tonifiantă şi ajută la distrugerea grăsimilor excedentare.

Băuturi
Sunt şi anumite băuturi care pot fi incluse pe lista cu „calorii negative”. Dintre acestea fac parte: apa, ceaiul verde, infuziile de plante parfumate cu anason şi sucurile naturale fără zahăr din fructele cu calorii negative.

Atenţie!

O dietă bazată numai exclusiv pe alimentele cu „calorii negative” poate duce la malnutriţie. Aceste vegetale trebuie considerate doar ca parte din dieta ta zilnică.

sursa:www.revistafelicia.ro

Comments (0)Add Comment

Write comment
smaller | bigger

busy
 
Doneaza

In obiectiv

credinta
COPIII RUSINII

Majesty Toolbar

Majesty Toolbar

MajestyRSS

MajestyRSS

Acum ascultati:

Majesty Tv

Oameni si Perspective - cu Marius Stanescu

Altar de Seara - cu Petre Danci

Oxigen - cu Edi Constantinescu

Vrei sa fii editor

Sample image

Dacă vrei să fii, mai mult decât consumator, trimite la adresa contact(At)majesty.ro. o selectie de lucrări (poezie sau proza scurtă), o fotografie, şi câteva date biografice.

Noi vom prezenta prin câteva observaţii critice pachetul propus de tine şi vom mai acoperi astfel cu frumos nişte gropi din sufletele celor ce caută mai adânc.

Login