Home Stiri Stiinta Cea mai lungă insectă din lume măsoară 56,6 centimetri

Cea mai lungă insectă din lume măsoară 56,6 centimetri

Trăieşte în pădurea tropicală din Borneo, ouăle ei au aripi micuţe care îi permit să alunece de pe un copac pe altul. Este vorba despre "Phobaeticus chani", cea mai lungă insectă de pe Pământ. Cu o lungime de 56,6 centimetri, "Phobaeticus chani" a fost desemnată de Cartea Recordurilor, cea mai lungă insectă de pe Terra.

Insecta este cu un centimetru mai lungă decât deţinătoarea anterioară a recordului, "P. serratipes", din Malaysia, informează "The Independet". Aceasta va fi expusă la Muzeul Naţional de Istorie din Londra. George Beccaloni, unul dintre experţii muzeului, a declarat:"Cunoşteam speciile de insecte care au deţinut recordurile anteriore de lungime de mai bine de 100 de ani. Este remarcant faptul că a fost descoperită o nouă specie de insectă." Acesta a mai adăugat: "Este totuşi trist că alte specii de insecte dispar din cauza distrugerii mediului în care trăiesc, chiar înainte de a fi descoperite."

Sursă foto: www.theindependet.co.uk